اخبار و تازه ها

مراسم افطاری کسا در سال ۱۳۹۷

مراسم افطاری کسا در سال ۱۳۹۷

در ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ برابر با پنجم ماه مبارک رمضان، به همت جمعی از خیرین حامی موسسه خیریه کسا، مراسم افطاری و گلریزان با شکوهی برپا گردید.
این مراسم هر ساله با هدف آشنایی تعداد بیشتری از مردم نیکوکار اصفهان با خیریه کسا و جذب مشترکین جدید و منابع مالی بیشتر و دیدار با خیرین قدیمی حامی موسسه و در جهت حمایت از کودکان مبتلا به سرطان برگزار میگردد.

میهمانان، توسط سفیران مهربانی و همچنین مشترکین با سابقه کسا معرفی و دعوت می گردند تا این میهمانان علاوه بر آشنایی بیشتر با فعالیتهای کسا ، به جمع حامیان کسا نیز بپیوندند.

این مراسم با پخش کلیپی در یادبود یکی از قدیمی ترین سفیران مهربانی کسا، مرحوم «حاج سید حسین محقق» که به تازگی به دیار باقی شتافتند، آغاز و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاج احمد روضاتی رییس محترم هیئت امنای کسا ادامه یافت.
سپس با پخش تصاویری از حرم مطهر رضوی، حاضرین دلهای خود را به امام هشتم شیعیان گره زدند و فضای سالن به ذکر نام ایشان معطر گردید.
در ادامه این مراسم، سخنران ویژه این برنامه، جناب آقای دکتر علیرضا نبی، سخنرانی خویش را ایراد نمودند که با استقبال بی نظیر میهمانان برنامه رو به رو گردید.
با پخش کلیپ عیادت جمعی از هنرمندان عرصه موسیقی و سینمای کشور از کودکان تحت پوشش خیریه کسا در یکی از بیمارستانهای اصفهان، برنامه ادامه یافت و هنرمندان که در سالن نیز حضور داشتند با تشویق و استقبال حاضرین مواجه شدند.
سپس گزارش تصویری عملکرد موسسه کسا به صورت فشرده ارائه گردید و در ادامه، مراسم گلریزان با شکوهی برپا و کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین اصفهانی در حجم قابل توجهی جمع آوری گردید.

حسن ختام این برنامه فروش تابلوی نقاشی، به صورت همت عالی بود که با همت مردم شریف و خیر اصفهان، این تابلو به مبلغ بیش از یک میلیارد ریال به نفع کودکان مبتلا به سرطان اصفهان به فروش رسید.

شایان ذکر است که کلیه هزینه های این مراسم، توسط جمعی از سفیران مهربانی کسا تامین گردید و خیریه هیچ مبلغی را در این راستا پرداخت ننمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .