اخبار و تازه ها

برگزاری ضیافت رمضان ۹۸ با حضور خیرین گرانقدر اصفهانی

برگزاری ضیافت رمضان ۹۸ با حضور خیرین گرانقدر اصفهانی

با توجه به رشد تورم در سال گذشته و به تبع آن افزایش سرسام آور هزینه های درمان و داروی کودکان مبتلا به سرطان تحت پوشش، مطابق با برنامه ریزی سالانه و به همت جمعی از خیرین نیک اندیش حامی موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان اصفهان (کسا)، مراسم افطاری با هدف جمع آوری کمک های خیرین اصفهانی در تاریخ 24 اردیبهشت ماه 1398 برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم و پس از اقامه نماز و صرف افطاری، جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا روضاتی به ایراد سخنانی ارزشمند در باب برکت نیکوکاری و کمک به همنوع به ویژه در ماه پر خیر برکت رمضان پرداختند. ایشان در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص ضرورت ایجاد بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سرطان کودک در اصفهان اظهار داشتند: “با توجه به افزایش روزافزون بیماران تحت پوشش کسا، بایستی با همت مردم این شهر ما بتوانیم بیمارستانی در خور و شان این بیماران بسازیم.”

ایشان در خصوص ساخت این بیمارستان افزودند: “هزینه ساخت بیمارستان فوق تخصصی به ازای هر تخت، در حدود 500 تا 700 میلیون تومان است. این عدد می تواند توسط مردم نیک اندیش تامین شود و بنده به این امر باور دارم.”

در بخش دیگری از مراسم، جناب آقای دکتر علیرضا معافی، فوق تخصص هماتولوژی و رییس بخش کودکان مبتلا به سرطان بیمارستان سیدالشهدا (ع) اصفهان، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفتند:

حضور بنده امروز به عنوان سفیر مهربانی کسا یکی از افتخارات زندگی بنده بوده و همواره به این عنوان یعنی ” سفیر مهربانی کسا ” می بالم.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود از معجزات الهی در درمان کودکان مبتلا به سرطان گفتند و بخشی از خاطرات خود را در خصوص بهبودی این کودکان برای حضار شرح دادند. دکتر معافی نیز در این بخش به لزوم تاسیس بیمارستانی مجهز برای کودکان مبتلا به سرطان در شهر اصفهان تاکید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .